معرفی برند نیتروژنا(نوتروژینا) Neutrogena و محصولات نیتروژینا

روبینا بیوتی 1402/05/11
معرفی برند نیتروژنا(نوتروژینا) Neutrogena و محصولات نیتروژینا

برند نوتروژینا ( نیتروژنا)

معرفی برند نوتروژینا

معرفی برند نیتروژنا(نوتروژینا) Neutrogena
نوترژینا یا نیتروژنا در سال 1930 توسط امانوئل استولاروف با نام Natone در لس آنجلس تاسیس شد که یک شرکت کوچک فروش لوازم آرایشی و بهداشتی بود که در صنعت فیلم سازی از این محصولات آرایشی استفاده می شد. در سال 1954 میلادی، امانوئل هنگام مسافرت تجاری به اروپا،

در هنگام کار متوجه بحث از صابون شگفت انگیزی شد که این صابون ایده آل پوست را تحریک نکرده و به دلیل سطح pH متعادل آن، که تقریباً برابر با PH آب است، نوتروژینا نامگذاری شده است.

امانوئل استولاروف با اعتقاد بر اینکه چنین محصولی دارای بازار تقاضای مناسبی خواهد بود، در حال تدوین استراتژی تجاری بود که در آن زمان نوآورانه  و خلاقانه بود. وی با استفاده از استراتژی تجاری خود به بیان ویژگی های خاص صابون نیتروژنا مخصوصا شفافیت کهربا صابون تأکید کرده و توزیع آن را در

سوپر مارکت ها و داروخانه ها گسترش داد. در واقع این صابون را میتوان نقطه عطف و موفقیت برند نیتروژنا دانست . به همین خاطر در سال 1962، صابون Neutrogena آن قدر مشابه با تصویر کلی این شرکت در ذهن‌ مصرف کنندگان بود که به طور رسمی نام این شرکت از نیتون به نوتروژنا تغییر یافت.

معرفی برند نیتروژنا(نوتروژینا) Neutrogena و محصولات نیتروژینا
معرفی برند نیتروژنا(نوتروژینا) Neutrogena و محصولات نیتروژینا

ویژگی محصولات نوتروژینا

محصولات نوتروژینا به دلیل فرمولاسیون خاص از کیفیت بالایی برخوردار بوده و توسط متخصصان پوست تست شده اند. بافت محصولات این برند سبک، زود جذب و موثر بوده و در عین حال قیمت محصولات مناسب می باشد. ترکیبات محصولات نیتروژنا به ویژه مرطوب کننده های این برند حاوی عصار های گیاهان هستند و فاقد هر گونه مواد شیمیایی مضر می باشند.

پرفروش ترین محصولات نوتروژینا

1- واتر ژل آبرسان نوتروژینا مدل HYDRO BOOST

ژل آبرسان نوتروژینا دارای ترکیبات اسید هیالورونیک و مواد هیدراته کننده با خاصیت آبرسانی می باشد. این محصول تاثیر زیادی در کاهش خشکی و افزایش شادابی پوست داشته و یک مرطوب کننده ضد چروک و ضد پیری می باشد. برخلاف بافت سبک واتر ژل نیتروژنا تا 24 ساعت رطوبت مورد نیاز پوست تامین می شود. بسیاری از خانم ها از این محصول برای زیر سازی آرایش استفاده می کنند.

2- کرم دور چشم آبرسان Hydro Boost نوتروژینا

کرم دور چشم هیدروبوست برند نوتروژینا موجب آبرسانی پوست دور چشم شده و رطوبت مورد نیاز آن را تا طولانی مدت تامین می کند. این محصول تاثیری زیادی در رفع یا کاهش خستگی، تیرگی و پف چشم دارد. از ویژگی های این محصول می توان به بافت سبک و زود جذب آن اشاره کرد که توسط متخصصان چشم و پوست تایید شده است.

3- ژل شست و شو Clear Defend نوتروژینا

اگر به دنبال یک شوینده صورت هستید که علاوه بر پاکسازی، چربی را نیز کنترل کند و لک های پوست را برطرف کند، ژل شستشوی نوتروژینا بهترین گزینه می باشد. این محصول بدون حس خشکی منافذ پوست را پاکسازی کرده و صافی و یکدستی را برای پوستتان به ارمغان می آورد.

4- تونر زردچوبه نوتروژینا

یکی از بهترین تونر های خارجی تونر زردچوبه نوتروژینا می باشد این محصول علاوه بر تنظیم ph پوست باعث رطوبت رسانی، درمان جوش، روشن کنندگی، شادابی و لطافت پوست می شود.

5- ژل کرم آبرسان Hydro Boost نوتروژینا

ژل کرم نوتروژینا با آبرسانی و تامین رطوبت مورد نیاز پوست استحکام آن را افزایش داده و لطافت را برای پوست به ارمغان می آورد. از ویژگی های مهم این محصول می توان به رطوبت رسانی، جلوگیری از کدری پوست، زود جذبی، ضد حساسیت و قرمزی آن اشاره کرد.

ویژگی محصولات نیتروژنا چیست ؟

محصولات کمپانی آمریکایی نیتروژنا دارای محبوبیت ویژه ای در سراسر جهان میباشند. اما علت اصلی این محبوبیت چیست؟ 
محصولات نوتروژینا از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردارند و دارای تایید و توصیه شده توسط متخصصان پوست در دنیا میباشند . این محصولات معمولا دارای بافت سبک ، جذب سریع، اثرگذاری فوری و در عین حال قیمت مناسب میباشند. همچنین در تولید محصولات نوتروژینا به خصوص انواع کرم مرطوب کننده و آبرسان سعی شده از ترکیبات مطمئن، گیاهی و همچنین  ترکیبات شیمیایی غیر مضر و غیر حساسیت زا استفاده شود تا علاوه بر حفظ سلامت پوست، آسیبی به پوست وارد نکند

محصولات نیتروژنا چیست ؟
محصولات نیتروژنا چیست ؟

ترکیبات ایمن

اصولا محصولات آرایشی به دلیل برخورد مستقیم با پوست و نواحی حساس بدن، باید از ترکیبات ایمن و مطمئنی تولید شده باشند. اشتباه در این ترکیبات و عدم رعایت ویژگی‌های خاص بهداشتی، می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری برای مصرف‌کننده داشته باشد.

محصولات این شرکت با داشتن ویژگی‌هایی چون ترکیبات گیاهی و ایمن و رعایت نکات بهداشتی، هیچگونه ضرر و عوارضی برای پوست نخواهد داشت.

جذب سریع

یکی از ویژگی‌های لازم برای محصولات بهداشتی مثل کرم‌ها، داشتن قابلیت جذب سریع به پوست است. در مقابل، از مشکلات رایج مصرف‌کنندگان کرم، چربی بیش از حد و عدم جذب سریع آن به پوست است.

اما محصولات نوتروژینا با جذب سریع به پوست، مانع از ماندگاری چربی به مدت طولانی می‌شوند. در نتیجه بعد از استفاده از محصولات این برند از سرعت جذب مواد آن به پوست شگفت‌زده خواهید شد.

قیمت مناسب

و اما ویژگی مهمی که این شرکت تولید را از دیگر رقیبان خود متمایز می‌کند، قیمت مناسب آن در عین داشتن کیفیت مناسب است. معمولا محصولات این برند قیمت معقول و قابل قبولی دارند و مصرف‌کنندگان از سیاست قیمت‌گذاری منصفانه این برند رضایت دارند.

ژل شستشو صورت نوتروژینا

پوست صورت یکی از حساس‌ترین قسمت‌های بدن است. زیرا اولا نسبت به عوامل محیطی ممکن است تغییر حالت پیدا کند و دوما در دید عموم است و از نظر زیبایی ظاهری اهمیت دارد. به منظور مراقبت از پوست صورت، محصولاتی تولید شده که استفاده از آن‌ها می‌تواند امنیت پوست شما را تامین کند و التهاب آن را درمان کند.

ژل شستشو صورت نوتروژینا، یکی از برترین محصولات جهت مراقبت پوستی و درمان پوست است. این ژل با ساختار و ترکیب منحصر به فرد خود، جوش‌های صورت را درمان می‌کند و همچنین از پوست در برابر عوامل محیطی محافظت می‌کند.

واتر ژل آبرسان صورت نوتروژینا

بسیاری از مصرف‌کنندگان کرم و ژل صورت، از مشکل چربی ماندگار و بیش از حد پوست صورت خود بعد از استفاده از آن ناراضی هستند. زیرا چربی نامتعادل پوست، خود باعث بروز مشکلات و التهابات پوستی می‌شود.

بنابراین این دسته از مصرف‌کنندگان دنبال آبرسان و مرطوب کننده‌های پوستی هستند که در عین آبرسانی و ایجاد رطوبت برای پوست، باعث چرب شدن پوست نشوند.

سوالات متداول معرفی برند نوتروژینا

برند نوتروژینا ساخت کجاست؟

نوتروژینا یک برند آمریکایی است که کارخانه‌های اصلی‌اش در لس آنجلس قرار دارند. البته محصولات این برند در کشور‌های دیگری تولید می‌شود که بازهم طبق فرمول‌های معتبر این شرکت آمریکایی تولید می‌شوند.

فهرست محصولات برند نوتروژینا شامل چیست؟

این برند یکی از بزرگ‌ترین برند‌های تولید مواد آرایشی و بهداشتی است. محصولات این برند شامل انواع مختلفی از کرم‌های صورت، ژل‌های آرایشی و بهداشتی می‌شود. همچنین این برند محلول‌های پاک کننده و شست و شوی صورت نیز تولید می‌کند.

ویژگی‌های برند نوتروژینا چیست؟

محصولات متنوع با ترکیبات ایمن، از اصلی‌ترین ویژگی‌های این برند است. قیمت مناسب نسبت به کیفیت عالی این محصول، از دیگر ویژگی‌ها و نقاط قوت آن است.

محصولات برند نوتروژینا کجا به فروش می‌رسد؟

مو تن رو بسیاری از محصولات این برند را در فروشگاه آنلاین خود به فروش می‌رساند. شما با مراجعه به صفحه برند نوتروژینا در فروشگاه مو تن رو می‌توانید به محصولات این برند دسترسی پیدا کنید.

1 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.